هر تجاوزی را با مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 42
بازدید سال : 1633
بازدید کلی : 206743
هر تجاوزی را با مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد
فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی افسران ارتشی+تصاویر
آن کشور و ملتی که بتواند ثابت کند آماده ایستادگی و دفاع جانانه برای استقلال، حفظ هویت، آرمان‌ها و موجودیت خود است، همواره عزیز است / ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره‌گر تهدیدهای قدرت‌های پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.
کد خبر: ۲۰۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان به ویژه آمریکا و دست‌نشاندگانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست، ولی هر گونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و به گونه ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.

به گزارش «تابناک» فرمانده کل قوا افزودند: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظارگر تهدیدهای قدرت‌های پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.


 


 

 
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هر کس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله اش راه یابد، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام، ملت بزرگ ایران کند.




 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح را به حفظ آمادگی برای تداوم مسیر عزت ملی و اقتدار بین المللی فراخواندند و تأکید کردند: ساخت مستحکم نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملی و نزدیکی دل‌های آحاد ملت ایران، مهمترین قدرت بازدارنده است و همه موظف هستند، این ساخت استوار و مستحکم نظام را حفظ کرده و به آن استحکام بیشتری ببخشند.


 

ایشان نیروهای مسلح را از لحاظ حضور در میدان علم و جهاد و همراه با معنویت و ایمان، مایه عزت خواندند و افزودند: آن کشور و ملتی که بتواند ثابت کند آماده ایستادگی و دفاع جانانه برای استقلال، حفظ هویت، آرمان‌ها و موجودیت خود است، همواره عزیز است.


 

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در دنیایی که متأسفانه هنوز ارتباط میان ملت‌ها و کشورها بنا بر تکیه بر قدرت سرنیزه و اسلحه تعیین می‌شود و قلدران تلاش دارند با مشت‌های پولادین سرنوشت ملت‌ها را در دست بگیرند، آن ملتی از آسیب در امان خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند.


 

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح از جمله ارتش، افزودند: این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در کنار دیانت و ایمان و تقوا، برای کشور و ملت ایران عزت آفرین است و باید آن را حفظ و تقویت کرد.


 

فرمانده کل قوا، دانشگاه‌های ارتش را کانون علم و جهاد خواندند و خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح کشور که دارای دانش و علم، و آمادگی مجاهدت مؤمنانه هستند، در منطقه و دنیا بی نظیر است و چنین نیروهای مسلحی، نتیجه همت بلند ملتی است که عزم راسخ خود را برای برافراشتن پرچم ایمان، اسلام و دیانت به کار گرفته است.


 

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیرسرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش ضمن خیرمقدم به فرمانده کل قوا، بر آمادگی یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی مقتدرانه و بهنگام به هر گونه تهدید فرامنطقه ای، تأکید کرد.


 

امیرسرتیپ دوم رشیدزاده، فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نیز با ارایه گزارشی تحصیلی گفت: تعمیق شناخت دینی و معنویت، بالا بردن کیفیت آموزش و کارآمدی، آموزش نظامی و رزم در کنار تولید علم، تجهیز و توسعه کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها و توسعه همکاری‌های دانشگاه‌های افسری ارتش از جمله اقدامات انجام گرفته است.


 

فرمانده کل قوا در آغاز این مراسم با حضور در محل مزار شهیدان گمنام، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.


 

در این مراسم شماری از خانواده‌های شهدا، فرماندهان، اساتید و دانش آموختگان منتخب و نمونه دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، هدایا و درجه‌های خود را از دست رهبر انقلاب اسلامی دریافت کردند. فرمانده کل قوا سردوشی نماینده دانشجویان جدید دانشگاه‌های افسری ارتش را نیز اهدا کردند.


 

در ادامه این مراسم، برنامه رزمایش میدانی اجرا شد و در پایان مراسم نیز، یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.




 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 157
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود